• Головна
  • Житомиряни позитивно ставляться до податківців
15:15, 8 квітня 2011 р.

Житомиряни позитивно ставляться до податківців

Налагодження партнерських відносин з платниками податків вимагає від податкових органів постійного вивчення та врахування у своїй діяльності громадської думки. Тому підрозділи масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА у Житомирській області провели у I кварталі 2011 року в містах і районах області чергове вивчення громадської думки щодо оцінки діяльності органів податкової служби.Опитування проводилось шляхом анкетування громадян під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій, засідань “круглого столу” та у ході проведення підрозділами масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян інших заходів, направлених на формування податкової культури населення та встановлення партнерських взаємовідношень між платниками і податковою службою.
В опитуванні взяли участь 5200 респондентів віком від 18 до 60 років різного соціального стану, з яких 39% - це підприємці, які постійно контактують з податківцями, 29% - робітника, 16% - службовці, 11% - студенти, 5% - інші категорії.
51% опитаних оцінили рівень виконання податківцями своїх функціональних обов’язків добре і 36% платників податків оцінили роботу податківців “відмінно” і 13% задовільно.
На думку опитаних, на авторитет податкових органів найбільш негативно впливають такі чинники: часті зміни в законодавстві (14%), нестабільність та недосконалість податкового законодавства (18%), розбіжність із законодавчими актами інших установ (5%), значні штрафні санкції (6%), високі ставки податків (14%), неоднозначне тлумачення законодавчих вимог (17%), заплутана податкова звітність (9%), 17% - інші чинники.
Органи податкової служби здійснили комплекс заходів щодо поліпшення обслуговування платників податків, недопущення черг при поданні звітності та одержанні необхідних документів. Це, звісно, позначилося і на результатах опитування. 61% респондентів заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів або неуважності з боку спеціалістів податкових органів, 18% опитаних сказали, що іноді.
Посилення уваги керівництва органів державної податкової служби на усіх рівнях до розгляду звернень громадян також знайшло своє відображення в черговому анкетуванні. 70% опитаних констатували, що звернення платників податків органами податкової служби завжди розглядаються своєчасно і якісно, 2% - що відповіді в окремих випадках надаються несвоєчасно або не повністю, 2% респондентів вважають, що відповіді на їх звернення носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня, 26% опитаних не зверталися до податкових органів із зверненнями.
Серед опитаних не було жодного не задоволеного наданням цих послуг.
Результати моніторингу громадської думки щодо оцінки діяльності податкової служби області будуть використані при організації роботи податкової служби з метою налагодження системного діалогу податківців та платників податків.
Робота щодо вивчення громадської думки щодо діяльності органів ДПС області триває.


ДПА у Житомирській області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...