09:25, 24 червня 2011 р.
У Житомирі перевірятимуть стовпи ультразвуком
Головний інженер трамвайно-тролейбусного управління Віктор Саламатін говорить, що металева опора була встановлена у 1989 році під час реконструкції Київської. Головна причина падіння стовпа – внутрішня корозія металу.
Вчора у Житомирі в районі Вокзалу бетонний стовп, з тролейбусними лініями передач, і ущент розтрощив автомобіль.
«Металічна опора зменшилась з 6 міліметрів до 1,5 міліметра, що і призвело до падіння стовпа. Зовнішньо виявити корозію – не можливо», - говорить спеціаліст.
Він стверджує, що ТТУ перевіряє бетонні стовпи, але цей огляд лише зовнішній. У середині конструкцію спеціалісти обстежити не можуть.
Зараз буде проведена робота з перевірки металевих конструкцій. Скоріше за усе, їх будуть перевіряти ультразвуковим апаратом, - переконують спеціалісти.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
17:38, 17 квітня
17:38, 17 квітня
17:21, Вчора
17:38, 17 квітня
17:38, 17 квітня
live comments feed...